rumah dada ohh dada
Wednesday, 8 February 2012 | 07:17 | 0 comments
Hai peeps ? ini adalah post kedua untuk hari ini . tetibe hormon rajin aku meningkat -.-
Aku boring . yeah . boring . rasa nak terjun bangunan . haih . perjalanan hidup masih panjang~
sekarang ombak MASALAH sedang menghempas hidup aku . Kayy dugaan hidup . aku tahu aku tahu -.-

Nak story pasal pergi rumah DADA hari tu . sangattttttt oohhhhhhhhhhhhhsseeemmmmmmmm .
Actually , family dada buat kenduri doa selamat , so kitaorang pergi sana dengan BAJU KURUNG BERTUDUNG . ngehngeh . Ala-ala wanita melayu terakhir . Hikhik .
Ramai wooo dekat sana . dada buat dua tempat , satu dekat rumah , satu dekat kodai abang dia .
Keadaan sangat lah sesak <----TIPU  walaupun aku lebih banyak menyusahkan daripada membantu , sekurang-kurangnye aku ada lah jugak tolong dia senduk nasi untuk makcik/puan/cik/adik/kakak .
Fuhhh . aku dikerumuni <----I TERASA FEYYMEESSS xD ksetopp . dorang cuma kerumun aku untuk amik nasi , bukan mintak otograpp -.-
Selepas mereka semua pulang , kami makan . YEAY makan ! ngehngeh :3
Then , si CHA and KYIARA pergi kedai seberang untuk beli tepung .Ohh tepung ? untuk main perang-perang sempena birthday sheqal pada hari tersebut (HAPPY BIRTHDAY SHEQAL-.-) . hewhew .
Mereka semua kena tepung . Kyi tak kena sebab takut daddy dia marah ;) Ain dah balik awal-awal . siot jek . Aku ? pada awalnya tak kena , tapi nasib tidak menyebelahi . kena jugak~ what the fish ? nasib baik sikit Muhehe .
Nak tengok gambar mereka-mereka yang menjadi mangsa malam itu ? mari-mari  -.-

befffffdayyyy BOY . hewhew xD


PERFECT match .Atoto <---kgurau
tepung menambah penyeri -.- btw , ILY cha dada :)
aku hanya menjadi tempat cha menampung badan . wuwuwu T___T 
dada . ayu . mereka pasangan sepupu yang menjadi orang penting dalam perang ini . bukti ? nampak kat tangan dada ada plastik tepung ? terbukti ken -.-
wanita-wanita melayu terakhir . aww aww :*
ratu-ratu dan raja tepung . aww . mereka comel ;3
mereka comel ken ? tak ? kau nak kena lempang ? -.-
Ohh handsome dan menawan kan mereka ? terima kasih kepada mereka kerana telah membuatkan hari aku bertambah indah<------------HIPERBOLA . lepas tu aku balik . the end . <--ending macam haremm -.-

Older | Newer